Opgelost door T-Mobile : Ontzettend slecht
Details
Klacht
Circa een jaar ben ik klant voor vast internet en tv. Dit op goede ervaringen van mijn ouderlijk huis. Een jaar lang heb ik wekelijks contact omdat het internet nooit werkt en ik eigenlijk nooit tv kan kijken omdat het media kastje en de app niet werkt. Ik heb al ontzettend vaak klachten ingediend en geld terug gevraagd omdat ze het product gewoon simpelweg niet leveren. Ze doen er niks mee, maar ik moet wel iedere maand betalen. Nu heb ik al meer dan een maand aan een stuk door geen mogelijkheid tot tv kijken. Maar ik betaal wel de volle mep. Normaal zou dit oplichting zijn. Maar t mobile doet het graag op deze manier voor de klantenGewenste oplossing
Ik wil een vergoeding voor elke keer dat ik heb aangegeven dat het internet en de tv niet werkt. Waar betaal ik voor?- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.