Opgelost door T-Mobile : Ontzettend slecht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494025
Gebruiker
SabineR
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Circa een jaar ben ik klant voor vast internet en tv. Dit op goede ervaringen van mijn ouderlijk huis. Een jaar lang heb ik wekelijks contact omdat het internet nooit werkt en ik eigenlijk nooit tv kan kijken omdat het media kastje en de app niet werkt. Ik heb al ontzettend vaak klachten ingediend en geld terug gevraagd omdat ze het product gewoon simpelweg niet leveren. Ze doen er niks mee, maar ik moet wel iedere maand betalen. Nu heb ik al meer dan een maand aan een stuk door geen mogelijkheid tot tv kijken. Maar ik betaal wel de volle mep. Normaal zou dit oplichting zijn. Maar t mobile doet het graag op deze manier voor de klanten

Gewenste oplossing

Ik wil een vergoeding voor elke keer dat ik heb aangegeven dat het internet en de tv niet werkt. Waar betaal ik voor?
Geboden oplossing
Eindelijk iemand die het serieus oppakt
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u zojuist gebeld, helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij proberen het op een ander moment nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist nogmaals gebeld naar aanleiding van uw klacht. Omdat wij u niet hebben kunnen bereiken, hebben wij u een e-mail toegezonden.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen