Opgelost door T-Mobile : Ontzettend slecht

content Opgelost
SabineR

Circa een jaar ben ik klant voor vast internet en tv. Dit op goede ervaringen van mijn ouderlijk huis. Een jaar lang heb ik wekelijks contact omdat het internet nooit werkt en ik eigenlijk nooit tv kan kijken omdat het media kastje en de app niet werkt. Ik heb al ontzettend vaak klachten ingediend en geld terug gevraagd omdat ze het product gewoon simpelweg niet leveren. Ze doen er niks mee, maar ik moet wel iedere maand betalen. Nu heb ik al meer dan een maand aan een stuk door geen mogelijkheid tot tv kijken. Maar ik betaal wel de volle mep. Normaal zou dit oplichting zijn. Maar t mobile doet het graag op deze manier voor de klanten

Ik wil een vergoeding voor elke keer dat ik heb aangegeven dat het internet en de tv niet werkt. Waar betaal ik voor?
Eindelijk iemand die het serieus oppakt

T-Mobile Thuis
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u zojuist gebeld, helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij proberen het op een ander moment nogmaals.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Thuis
    Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist nogmaals gebeld naar aanleiding van uw klacht. Omdat wij u niet hebben kunnen bereiken, hebben wij u een e-mail toegezonden.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?