Klacht T-Mobile : Op frauduleuze wijze geld op mijn prepaid kaart gestort

Poespinky

Op 1 oktober werd er 2 maal € 15 van mijn bankrekening afgeschreven als opwaardering van mijn beltegoed.Dit bedroeg een euro incasso. Het bleek al op 9 september te zijn gebeurd. Hier had ik dus geen opdracht toe gegeven,ik heb dit bedrag gestorneerd en contact met T Mobile opgenomen en gevraagd hoe dit kan! Later kreeg ik aanmaningen om het bedrag te storten,het was immers opmijn prepaid kaart bij geschreven,heb dat bedrag weer gestort.Heb inmiddels een aantal keren contact gehad want ik wil die & 30 terug van T Mobile, Zij beweren dat dat absoluut niet mogelijk is.
Ik ben onderdehand ten einde raad,want de antwoorden die ik krijg zijn nooit eensluidend,het rammelt aan alle kanten. Wat moet ik doen?
Een handeling zonder mijn toestemming, die ik ongedaan wil hebben en &30 die ik op mijn bankrekening wil zien

Ik verwacht van T Mobile de € 30 op mijn bankrekening

Beste mevrouw Engelsman,

Naar aanleiding van uw klacht zullen wij vandaag telefonisch contact met u opnemen om samen naar een oplossing te zoeken.

Poespinky
    T mobile heeft negatief gereageerd op mijn klacht. Ik ben niet tevreden en heb op de mail gereageerd ben nu weer in afwachting
    Beste mevrouw Engelsman,

Wij hebben uw bericht per e-mail in goede orde ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk onze reactie.

Poespinky
    Ik heb nog geen reactie van t- mobile ontvangen. Mijn eis is €30 terugstorten op mijn bankrekening!
    Beste mevrouw Engelsman,

Ik heb u zojuist gesproken over het feit dat uw klacht nog in onderzoek is. Ik wil u bedanken voor u geduld en hoop u snel meer duidelijkheid te kunnen geven.

Poespinky
    Er is mij toegezegd dat mijn klacht door een fraude team in onderzoek is. Het duurde langer dan verwacht,maar ze zijn bezig. Ik wacht af.
    Beste mevrouw Engelsman,
    Dank voor uw geduld. Zodra ik voor een inhoudelijke reactie heb zal ik telefonisch contact met u opnemen.
    Poespinky
    Ongeveer 3 geleden heb ik een telefoontje gehad van T mobile dat er een onderzoek plaatsvindt. Het duurt wel lang en ik blijf bij mijn eis dat ik € 30 terug gestort wil zien op mijn bankrekening
    Beste mevrouw Engelsman,
    Ik heb vandaag getracht u telefonisch te bereiken, helaas is dat niet gelukt.
    A.s. donderdag zal ik nogmaals contact met u opnemen.
    Poespinky
    Ben nog met t-mobile in gesprek? Er lijkt een oplossing op komst. Over 14 dagen kan ik hopenlijk mijn klacht intrekken.
    Beste mevrouw Engelsman,

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten?

Poespinky
    Ik ben nu tevreden,maar het heeft van september 2015 tot nu 1 maart geduurd voordat ik eindelijk bereikte wat ik in september al wilde!!!

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?