Klacht T-Mobile : Oplichting door T-mobile medewerkers in winkel

Lenie

Bij het afsluiten van T-mobile internet + TV + bellen zijn er in de winkel in Almere Buiten allerlei beloftes gedaan, zoals gratis installatie en een gratis tablet met betaling van 6 maanden verzekering. Uiteindelijk installatiekosten voor 50% moeten betalen en na 6 maanden betalen verzekeringsbedrag blijkt dat het niet om een bedrag voor verzekering gaat maar een abonnement voor 24 maanden waarvoor betaald moet worden. Mensen worden foutief voorgelicht en als je dit meldt bij winkel verwijzen ze naar klantenservice en als je belt met klantenservice verwijzen ze naar de winkel. Ze kunnen er niets aan doen is dan de reactie, terwijl beide toch onderdeel zijn van T-mobile. Vervolgens geven ze aan dat contract is gemaild, maar er is geen email adres bekend, door medewerkers in winkel een fictief T-mobile mailadres ingevuld.

Ik wil dat T-mobile het abonnement van 24 maanden op de tablet laat vervallen en de afgesproken 6 maanden hiervoor aanhoudt. De kosten voor de installatie hebben wij ook volledig betaald en ook hiervan wil ik dat T-mobile deze voor 50% crediteert.

Lenie
    Ben erg benieuwd wanneer ik een reactie van T-mobile mag verwachten, het blijft erg stil vanuit die kant.
    Goedemiddag,

24 november ontvingen wij bovenstaande reactie, waarin een deel van het probleem werd opgelost. Voor het tablet abonnement zouden de collega's van de mobiele afdeling contact opnemen, dit is helaas tot op heden nog steeds niet gebeurd. Wanneer mogen wij het telefoontje van de mobiele afdeling verwachten.
    T-Mobile
    Geachte mevr. van Dijk.

Bedankt voor het gesprek van zojuist.
    Zoals besproken heb ik u een bevestiging van de opzegging verstuurd.

Met vriendelijke groet
    Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?