Klacht T-Mobile : Oplichting ESR-TV/T-Mobile

Klachtnummer
# 603646
Gebruiker
Seef
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Oplichting ESR-TV,

Tot mijn grote schrik zag ik gisteren op mijn nieuwe factuur van T-mobile dat er €20 extra kosten zijn afgeschreven.
Naar onderzoek blijkt er 1 maand eerder ook al €5,00 te zijn afgeschreven en de komende maand staat er weer €5,00 op de factuur. Het blijkt van ESR-TV te zijn waarvoor ik NOOIT een goedkeuring heb gegeven of een bericht van heb ontvangen om akkoord te gaan met deze dienst. Ik lees op nu op internet veel meer klachten van gedupeerden. Zeer triest dat T-mobile hierin meegaat. Gelukkig via payinfo de dienst afgemeld en maar hopen dat het gelukt is.
Ik eis dan ook een volledige teruggave van de onkosten!!

Gewenste oplossing

Volledige teruggave van de kosten.
6x €5= €30

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen
    bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen
    bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Team Privacy & Complaints

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen