Klacht T-Mobile : Oplichting ESR-TV/T-Mobile

Seef

Oplichting ESR-TV,

Tot mijn grote schrik zag ik gisteren op mijn nieuwe factuur van T-mobile dat er €20 extra kosten zijn afgeschreven.
Naar onderzoek blijkt er 1 maand eerder ook al €5,00 te zijn afgeschreven en de komende maand staat er weer €5,00 op de factuur. Het blijkt van ESR-TV te zijn waarvoor ik NOOIT een goedkeuring heb gegeven of een bericht van heb ontvangen om akkoord te gaan met deze dienst. Ik lees op nu op internet veel meer klachten van gedupeerden. Zeer triest dat T-mobile hierin meegaat. Gelukkig via payinfo de dienst afgemeld en maar hopen dat het gelukt is.
Ik eis dan ook een volledige teruggave van de onkosten!!

Volledige teruggave van de kosten.
6x €5= €30

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen
    bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Team Privacy & Complaints
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,

bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Team Privacy & Complaints

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?