Opgelost door T-Mobile : opzegproblemen
Details
Klacht
op 17 oktober opgezegd per 21 november. dit is ruim voor 21 oktober gebeurd. dus netjes aan de opzeg termijn gehouden.hiervan ook een bevestigings mail gehad.
pas op 29 oktober werd ik hierover gebeld.
daarin werd mij bevestigd dat ik per 21 november had opgezegd.
later op die dag krijg ik een mail dat het pas per 28 november ingaat.
30 oktober hier over gebeld, en ze zeggen gewoon dat het pas ingaat na het gesprek. datum aanpassen gaat niet. ik moet zelf maar gaan opletten wanneer het stopt.
deze week vergoeden, ook al is het hun fout doen ze niet. dat moet ik achteraf maar proberen. ook wordt er tijden niet geleverd waar ik voor betaald heb. nog geen 20mb i.p.v de beloofde 100mb.
Gewenste oplossing
de opzeg datum van 21 november hanteren.en een vergoeding voor het niet goed geleverde internet
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.