Opgelost door T-Mobile : opzegproblemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 491299
Gebruiker
G. de Bruin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 17 oktober opgezegd per 21 november. dit is ruim voor 21 oktober gebeurd. dus netjes aan de opzeg termijn gehouden.
hiervan ook een bevestigings mail gehad.
pas op 29 oktober werd ik hierover gebeld.
daarin werd mij bevestigd dat ik per 21 november had opgezegd.
later op die dag krijg ik een mail dat het pas per 28 november ingaat.
30 oktober hier over gebeld, en ze zeggen gewoon dat het pas ingaat na het gesprek. datum aanpassen gaat niet. ik moet zelf maar gaan opletten wanneer het stopt.
deze week vergoeden, ook al is het hun fout doen ze niet. dat moet ik achteraf maar proberen. ook wordt er tijden niet geleverd waar ik voor betaald heb. nog geen 20mb i.p.v de beloofde 100mb.

Gewenste oplossing

de opzeg datum van 21 november hanteren.
en een vergoeding voor het niet goed geleverde internet
Geboden oplossing
in een duidelijk gesprek is een prima oplossing geboden. ik werd zeer vriendelijk geholpen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    G. de Bruin
    Datum
    tot op heden geen reactie ontvangen.
    nu ook al zonder vaste telefoon.
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen