Klacht T-Mobile : Overige kosten

Klachtnummer
# 165912
Gebruiker
Yasafatma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedeavond Tmobile,
Ik heb klachte dat ik al maande lang behoorlijk veel extra overige koste heb heb gemaakt. Het gaat hier over een nummer 0906-9386. Ben al jaren lang klant bij jullie en het gaat allemaal automatische van me bank af. Ik vertrouwde erop dat alles gewoon goed ging. Maar dacht laat ik is een account maken want k zie dat er meer van maande lang meer koste ervan af zijn gehaald. Ik zelf gebruik me telefoon en er komt ook niemand eraan. Dus ik begrijp niet hoe en wie deze nummer met mij telefoon overige koste heeft kunnen maken.
Hoop snel reactie terug te ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Y.Baklaci

De oplossing

Dat er zo snel mogelijk wat eraan gedaan word. Want zo ver ik ook klachte heb geleze hierover is dit meerdere keren voorgekomen bij tmobile.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Baklaci,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Baklaci,

    T-Mobile heeft u per e-mail bericht.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice


  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Baklaci,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben u op 28 april een reactie per e-mail gestuurd. U kunt indien gewenst op direct op dit e-mailbericht reageren.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen