Klacht T-Mobile : overzetten 06 lukt niet

Surfingjohn

1-8-2022 8.29 uur vandaag om 08.00 uur gaan we aan de slag om je mobiele nummer over te zetten, dit gaat een uurtje duren.
om 11.30 uur oude simkaart (Lebara) werkt al een aantal uren niet meer, simkaart van T-Mobile werkt niet, klantenservice via de laptop benaderd, ze zijn er mee bezig, vraag van de medewerker:
Heb je de mogelijkheid om via een andere telefoon te bellen? Dan kan er namelijk contact worden opgenomen met de afdeling die hierover gaat. En anders toch nog even afwachten.

die heb ik dus niet en daarna wordt de chat afgebroken.

Om 13.00 uur naar de T-Mobile shop in Gouda, medewerker kan alleen zien dat ze er mee bezig zijn, vond hij ook niet voldoende, is voor mij gaan bellen, na 15 minuten in de wacht, krijgt hij een collega, ze zijn er mee bezig.
Oftewel om 14.45 uur nog steeds werkt de simkaart niet.

Voor 17.00 uur mijn 06 overzetten, anders ontbinding contract.
Nummerbehoud per 30-5-2022 gaat T-Mobile niet lukken, na 8 pogingen, blijkt de aanvraag te zijn geannuleerd, door wie? daar blijft T-Mobile vaag over. De geboden oplossing contract (inclusief telefoon) 30-5-2022 blijft geannuleerd, telefoon moet retour naar T-Mobile, daarna een nieuwe aanvraag (inclusief zelfde telefoon) indienen met nummerbehoud, dan gaat het pas lukken. Per wanneer dat exact gaat gebeuren, geen idee. Voldoende redenen voor mij om de koopovereenkomst te annuleren. 17-8 abonnement afgesloten met nummerbehoud bij KPN, binnen 1uur alles geregeld!

Vandaag om 9.56 uur sms van T-Mobil:
    Beste klant,
    Jouw datum voor nummerbehoud is gewijzigd. Op 04-08-2022 nemen wij jouw nummer over van je andere provider.
    Vragen? Kijk op t-mobile.nl/nummerbehoud.
    Groeten, T-Mobile
    Daarna weer een sms van T-Mobile:
    We hebben je aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd. Je mobiele nummer blijft voorlopig actief bij je huidige provider.
    Volgende sms van T-Mobile:
    Je wilt je mobiele nummer graag behouden. Dat gaan we voor je regelen! We houden je op de hoogte via sms.
    Volgende sms van T-Mobile:
    Beste klant,
    Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 03-08-2022.
    Liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud.
    Groeten, T-Mobile
    Laatste sms na een uitgebreid telefonisch contact (met een geleend toestel, kan zelf nog steeds niet bellen)
    van 20 minuten waarin ik dringend heb verzocht, dit vandaag te regelen
    Het blijkt dat iedere keer de overstap naar T-Mobile geannuleerd wordt, ze kunnen alleen niet achterhalen door wie???!!!!!!
    Surfingjohn
    Als op 3-8 het weer niet lukt is mij toegezegd dat T-Mobile het contract gaat ontbinden.
    T-Mobile
    Goedemiddag,

We hebben je gebeld om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je niet kunnen bereiken. Graag komen we alsnog met je in contact! Kun je ons laten weten wanneer het jou wel uitkomt om je hierover te bellen?

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
    Surfingjohn
    Natuurlijk kunt u mij niet bellen, aangezien mijn 06 nog steeds niet werkt, porteren is door T-Mobile nog steeds niet afgerond, dus sinds 1-8-2022 8.30 ben ik voor iedereen onbereikbaar!!!!
    Dus ook voor T-Mobile, ik kan wel u bellen via een geleend toestel! Maar dan graag een direct nummer zonder keuze menu, anders moet ik mijn 06 opgeven en dat wordt natuurlijk niet herkend, zoals u misschien begrijpt.
    Surfingjohn
    Gebeld door Team Privacy & Complaints, aanvraag nummerbehoud is geannuleerd, moet opnieuw aangevraagd worden, hoezo geannuleerd, ik heb zwart op wit een contract van T-Mobile in mijn bezit van 25-5-2022!
    T-Mobile
    Goedemiddag,

Vandaag hebben we telefonisch je melding besproken en opgelost. Heel erg bedankt voor je tijd en het fijne gesprek.
    Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?