Klacht T-Mobile : Rekening ontvangen die onterecht is.

content Niet opgelost
Jocote

Ik ben eind februari begin maart 2021 verhuisd. Ik was al klant bij tmobile dus verhuizing door gegeven zodat ik op mijn nieuwe adres ook weer gebruik kon maken van het tv internet pakket.
Echter kreeg ik en 3 monteurs van t mobile (Guidion installateurs) het niet voor elkaar om tv en internet op mijn nieuwe adres te installeren. Dit was behoorlijk frustrerend want ik had geen tv en internet 2,5 maand en heb verschillende keren gebeld en gevraagd dit op te lossen maar dit is niet gelukt. Er werd een nieuwe modem en interactief kastje gestuurd maar ook dat lukte tmobile niet om aan te sluiten het beeld bleef op zwart staan. Uit radeloosheid heb ik mijn abonnement opgezegd en ben over gestapt naar Ziggo en heb tmobile opgezegd en al mijn apparatuur van tmobile retour gestuurd. Met de apparatuur van Ziggo had mijn kleinzoon het binnen een half uur voor elkaar! Tv en internet geinstalleerd. Nu heb ik van tmobile wel een factuur ontvangen voor half februari, maart en april 2021. Deze heb ik wel betaald maar dat geld wil ik terug ontvangen. Dit is onterecht in rekening gebracht omdat ik al die maanden geen diensten KON afnemen omdat het tmobile niet lukte om het op mijn nieuwe adres aan de gang te krijgen. Daar is een dossier van bij tmobile want er zijn meerdere contactmomenten geweest hierover. Graag ervoor zorgen dat ik mijn geld terug ontvang. Zie factuurbijlage svp.
Bij voorbaat dank. Groet. J.D. Teunissen-Meijer.

Ervoor zorgen dat ik het geld terug ontvang van de onterecht ingediende factuur.

T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    T-Mobile Klantenservice
    Het zal mij benieuwen.
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Jocote
Belofte gemaakt om teruggave kosten die onterecht in rekening waren gebracht terug te ontvangen. Ik ben nog in afwachting. Update 13 juni.. geld nog niet terug ontvangen. Nog steeds in afwachting. Update 18 juni. Nog steeds niet het geld mogen ontvangen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?