Opgelost door T-Mobile : Retourbetaling niet gekregen

content Opgelost
Davyz6

Ik heb op 29 juni een retourbevestiging gekregen en ze zouden binnen 2 weken het aankoopbedrag (332.82 euro) terug storten op mijn rekening. 2 weken verder (15 juli) nog steeds niks binnengekregen. Ik heb dus gebeld met klantenservice en ze zouden handmatig een formulier invullen en zeiden dat ik het geld binnen 2 weken zou krijgen, wat niet het geval is. 25 juli weer gebeld en ze hebben weer een terugstortformulier ingevuld. Het is 15 augustus en nog steeds niks gekregen. Er zijn 2 terugstortformulieren ingevuld, maar ik heb helemaal niks teruggekregen.

z.s.m. mijn geld terugstorten

T-Mobile
    Goedemiddag,

We hebben je gebeld om aan te geven dat we je klacht in behandeling hebben genomen. Wij komen zo spoedig mogelijk terug op je klacht.

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Davyz6
    Ik plaats deze reactie anders wordt de klacht gesloten volgens de mail die ik heb gekregen van klachtenkompas
    T-Mobile
    Beste meneer,

Ik heb je een e-mail gestuurd en gevraagd om informate over de betaling. Ik hoop op een spoedige respons zodat we de klacht verder kunnen oplossen.

Met vriendelijke groeten,

Team Privacy & Complaints T-Mobile
    Davyz6
    Ik heb een reply gestuurd met daarin mijn aankoopbewijs
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?