Opgelost door T-Mobile : Retourbetaling niet gekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 613386
Gebruiker
Davyz6
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 29 juni een retourbevestiging gekregen en ze zouden binnen 2 weken het aankoopbedrag (332.82 euro) terug storten op mijn rekening. 2 weken verder (15 juli) nog steeds niks binnengekregen. Ik heb dus gebeld met klantenservice en ze zouden handmatig een formulier invullen en zeiden dat ik het geld binnen 2 weken zou krijgen, wat niet het geval is. 25 juli weer gebeld en ze hebben weer een terugstortformulier ingevuld. Het is 15 augustus en nog steeds niks gekregen. Er zijn 2 terugstortformulieren ingevuld, maar ik heb helemaal niks teruggekregen.

Gewenste oplossing

z.s.m. mijn geld terugstorten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je gebeld om aan te geven dat we je klacht in behandeling hebben genomen. Wij komen zo spoedig mogelijk terug op je klacht.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

  2. Auteur
    Davyz6
    Datum
    Ik plaats deze reactie anders wordt de klacht gesloten volgens de mail die ik heb gekregen van klachtenkompas
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer,

    Ik heb je een e-mail gestuurd en gevraagd om informate over de betaling. Ik hoop op een spoedige respons zodat we de klacht verder kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groeten,

    Team Privacy & Complaints T-Mobile
  4. Auteur
    Davyz6
    Datum
    Ik heb een reply gestuurd met daarin mijn aankoopbewijs
  5. Auteur
    Davyz6
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen