Klacht T-Mobile : Schijncontract ontbinden

Klachtnummer
# 505103
Gebruiker
sms2003
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is 2 x verlengd op hetzelfde telefoonnummer met 2 jarig contract. Dit kan niet, toen is er maar een nieuw contract van gemaakt door tmobile. Wij hebben al 4 maanden telefonisch contact met tmobile zakelijk hierover. Er wordt steeds gezegd dat er aan een oplossing word gewerkt en dat ze ons terug bellen. Maar het blijft OORVERDOVEND STIL van de kant van tmobile. Ook word er toegegeven dat het hun fout is en dat ze het gaan oplossen. Niet dus!!

De oplossing

Oneigenlijk contract ontbinden en telefoon s20 retour nemen en financiële compensatie voor ons

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen