Klacht T-Mobile : Slecht bereik tmobile

Klachtnummer
# 418624
Gebruiker
Micheldeventer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben overgegaan van tele2 naar prive tmobile plus zakelijk 4 g, er waren afspraken gemaakt zoals minder betalen ik zou betere dekking krijgen omdat het een sneller netwerk zou hebben dan tele2... achteraf is het hetzelfde netwerk heb hetzelfde slechtte bereik alleen ik betaal een stuk meer. Heb met 7 verschillende mensen gesproken voordat ik het bij tmobile heb afgesloten ben hier nooit op gewezen.. Het bereik is zo slecht soms en dan weer een storing heb er heeel veel spijt van.. Ik hoop dat ze mij tegemoet komen.. Maar waarschijnlijk hoor je hier niks meer van.... ik woon in Deventer maar a.dam, den haag en rotterdam is het bereik het slechts en dan heb ik friesland nog niet mee genomen want dat is rond uit bagger...

😢😢

Gewenste oplossing

Mij dezelfde voorwaarden geven als ik bij tele2 had en vooral de prijs...ik betaal meer voor minder

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum

    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen