Klacht T-Mobile : slecht een al slecht.

Klachtnummer
# 271778
Gebruiker
gefrustreerd01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 hele maand bezig om over te stappen van mijn oude provider naar t-mobile. voor de overstap geregeld is al grote spijt!!!!! continu met t-mobile gebeld over het nummer behoud, onproffesionele mensen die het even beter weten te vertellen en zogenaamd hun werk gaan uitvoeren vervolgens geen moer voor elkaar krijgen. inmiddels kan de overstap pas over 2 maanden plaatsvinden. hierom dan ook besloten om NIET meer over te stappen zeer slechte zaak dit, maar een compensatie is te ver gezocht. bedankt NAFISHA.

De oplossing

geschoolde mensen aan de telefoon krijgen die hun werk dan ook kunnen uitvoeren zou fijn zijn!! compensatie voor al deze frustratie zou al helemaal op zijn plek zijn!!!

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben elkaar zojuist gesproken. Ik heb u een compensatie toegekend en ga er vanuit dat uw vanaf 4 oktober met plezier van uw T-Mobile abonnement gebruik zal kunnen maken!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen