Opgelost door T-Mobile : Slechte klantenservice

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 503102
Gebruiker
GroeneNeushoorn#868
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De levertijd van mijn bestelde telefoon is uitgesteld, personen die dezelfde telefoon later hebben besteld hebben het toestel na een paar dagen in huis terwijl ik al 7.5 week aan het wachten ben. als ik dan contact op neem over mijn bestelling word er verteld dat ik maar gewoon moet wachten en ze niks voor mij kunnen betekenen.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat het bedrijf mij duidelijkheid geeft over mijn bestelling en waarom er mensen zijn die later besteld hebben maar het al veel eerder hebben ontvangen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo snel mogelijk onze inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben telefonisch contact gehad en uw klacht is afgehandeld. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen