Klacht T-Mobile : Slechte service! Andere providers bieden wel een pauze aan!!

Celinesd

Vanaf 28 augustus t/m 1 februari zal ik in Curacao zijn voor mijn stage. Momenteel heb ik een abonnement van 24 maanden. Dit abonnement kan ik in Curacao niet gebruiken, waardoor ik voor niets mijn bel/sms/data kosten moet betalen.

Ik ben zojuist in de T-mobile winkel geweest waar zij aangaven dat het niet mogelijk is om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten. De enigste optie was mijn toestel afbetalen en mijn bundels naar beneden zetten. Dit zou 20 euro goedkoper uitkomen.. maar dan betaal ik alsnog maandelijks 25 euro voor belminuten/ data wat ik helemaal niet ga gebruiken. Dit komt in 5 maanden uit op een totaalbedrag van €135 euro aan lucht?! Ik vind dit erg zonde van mijn geld en kan dit geld hard gebruiken in Curacao.

1) Het complete abonnement wordt 5 maanden stopgezet. Na deze 5 maanden start het abonnement weer en blijf ik de kosten van het abonnement betalen tot dat de resterende contracttermijn verstreken is.

2) Ik blijf de maandelijkse kosten van mijn toestel betalen. Maar ik betaal geen kosten voor de belminuten/ databundel gedurende 5 maanden, aangezien ik dit niet kan gebruiken in Curacao. Mijn abonnement word vervolgens wel met 5 maanden verlengt waardoor ik uiteindelijk evenveel/ evenlang de kosten betaal voor de belminuten/databundel.

T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij hebben telefonisch contact gehad over uw klacht. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?