Klacht T-Mobile : Slechte service bij fout van T-mobile

Klachtnummer
# 450568
Gebruiker
040Ronald
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meer dan een maand (3 mei) geleden T-Mobile thuis aangevraagd. Afspraak ingepland met de monteur voor installatie (30 mei). Monteur is geweest, die vertelde mij dat de glasvezel leiding nog niet actief was. Na het weekend zou het werken.. nou niet dus.. ben al 3 dagen aan het bellen met T-Mobile en niemand kan mij vertellen wat er mis gaat. Er word voor mijn gevoel geen actie ondernomen.

De oplossing

Ik wil dat ze per direct de glasvezellijn actief maken.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van Bijnen,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van Bijnen,

    Uw klacht is nog in behandeling. Inmiddels is uw aansluiting opgeleverd.
    Zoals afgesproken houden we uw klacht nog in behandeling tot we u kunnen informeren over de tegemoetkoming vanwege de vertraagde oplevering.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen