Opgelost door T-Mobile : Slechte service T-Mobile/T-Mobile komt gemaakte afspraken niet na.

Ramakers

Ik ben ruim 10 jaar klant bij T-Mobile en heb ca 1,5 jaar geleden een nieuw abonnement met GSM-toestel afgenomen bij genoemde provider. Begin deze maand ontving ik een safety-patch/update van Google, resulterende in een crash van mijn GSM. Crashen van Nokia-GSM's na installatie van de recente Google-update is een bekend probleem bij Nokia-toestellen hetgeen zich bij diverse modellen ad-random voordoet (info T-Mobile).

Ik heb diverse pogingen ondernomen om mijn GSM weer functionerend te krijgen (teruggezet naar fabrieksinstellingen, via chat contact opgenomen met Nokia en alle adviezen van Nokia opgevolgd), helaas zonder resultaat. Bijkomend probleem is dat het automatisch updaten van een Nokia-toestel niet uit te zetten is.

Afgelopen zaterdag heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Een vriendelijke jongeman beloofde mij vandaag een mail te sturen met een oplossing van geschetst probleem. Daar beloofde mail uitbleef, heb ik nogmaals contact gezocht met de klantenservice van T-Mobile. Helaas was bij T-Mobile mijn probleem/klacht niet geregistreerd en kon T-Mobile verder niets voor mij betekenen (behalve dat ik mijn toestel kon opsturen voor een reset; op voorhand werd door T-Mobile aangegeven dat dit wrs geen oplossing zou bieden voor mijn probleem.

Ik ben werkzaam in een ziekenhuis, draai daar momenteel diensten van 12 uur/dag. Momenteel ben ik erg afhankelijk van mijn GSM wgs de huidige COVID-crisis. T-Mobile is hiervan op de hoogte, maar zegt helaas niets voor mij te kunnen betekenen. Ze geven aan enkel verantwoordelijk te zijn voor de SIM-kaart...

Turn-key oplossing voor mijn probleem.

T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Ramakers
    Na finaal overleg met T-Mobile tot een goede oplossing gekomen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?