Klacht T-Mobile : Slechte tv ontvangst en service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368030
Gebruiker
Peter
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Na nieuwe kastjes blijvende storing.
Oude kastjes terug gezonden zgn niet ontvangen
Nieuw kastjes toegezegd niet leverbaar
De kabel monteur heeft zonder toestemming router gereset.
Kortom nog steeds slecht beeld en geen enkele zinnige reactie.

Gewenste oplossing

Iemand die overzicht heeft alles oplost
Geboden oplossing
Niets essentieel
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

11 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Karelse,


    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,



    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Tot op heden niets van T MOBILE thuis gehoord
  3. Auteur
    Peter
    Datum
    T mobile heeft gebeld n.a.v.het bericht van klachtkompas.ze reageren niet op mijn klachten maar wel via jullie gelukkig. Ze hebben het in onderzoek tot die tijd heb ik slechte tv en kunnen ze geen compensatie bieden.
    De zogenaamde niet ontvangen kastjes waren niet ontvangen maar omdat ik het verzend en ontvangst bewijs gemaild had geloven ze het.
    Dat ze door hun achterstand dreigbrief na dreigbrief €180 afschrijven is normaal want dat wordt ooit terug gestort. Kunnen we missen.
    Ik word nog terug gebeld.de nieuw verzonden kastjes zou ik immers allang hebben ontvangen. Niet dus op de vraag of ik nu per mail een ontvangst bewijs kan krijgen komt tot op heden geen antwoord.
  4. Auteur
    Peter
    Datum
    Tor nu toe heb ik na het plaatsen van mijn reactie 2 mails gekregen met excuus voor de zeer late reactie. Van degene die alles behandeld namens T MOBILE thuis naar aanleiding van de klacht via dit kanaal heb ik niets meer vernomen. Als ik heel cynisch doe zoekt hij naar de nieuwe kastjes die verzonden zijn volgens T MOBILE thuis naar maar ik nooit ontvangen heb.
    Ondertussen nog steeds slecht blokkerig beeld en vertraging.
    We wachten af.
  5. Auteur
    Peter
    Datum
    Tor nu toe heb ik na het plaatsen van mijn reactie 2 mails gekregen met excuus voor de zeer late reactie. Van degene die alles behandeld namens T MOBILE thuis naar aanleiding van de klacht via dit kanaal heb ik niets meer vernomen. Als ik heel cynisch doe zoekt hij naar de nieuwe kastjes die verzonden zijn volgens T MOBILE thuis naar maar ik nooit ontvangen heb.
    Ondertussen nog steeds slecht blokkerig beeld en vertraging.
    We wachten af.
  6. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Karelse,

    Zoals net afgesproken nemen we in de loop van de week contact met u op.


    Met vriendelijke groet,


    Team T-Mobile Thuis
  7. Auteur
    Peter
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Peter
    Datum
    Door één week afwezigheid in het buitenland ivm studie niet kunnen reageren op T Mobile thuis.
    Inmiddels wel een mail gehad met de vraag wanneer ze kunnen bellen .
    Na thuiskomst doet de tv nog maar mondjes maat wat.
    Ik wacht nu hun telefoontje af.
  9. Auteur
    Peter
    Datum
    Na 2 maanden geen TV een schade vergoeding van € 41.
    De kosten van bellen bezoeken aan telefoonwinkel en de herstel kosten van ons netwerk toen een servicemonteur de router gerest hag.geen woord daarover.
    Besproken over een schadevergoeding heb ik met de klantenservice maar er is geen bedrag genoemd .in de mail wordt ik gefelicteerd met de goedkeuring. Standaard tekst zonder empathie.
    De aankoniging van de nieuwe kastjes was correct maar na onderzoek bleek dat er voorlopig geen nieuwe kastjes leverbaar zijn.
    Waarom daar dan geen mail achter aan komt weet men niet.
    Wel wordt toegegeven dat de service nog niet optimaal is heel vervelend voor de 400 duizend klanten.
    Maar na twee en een nog geen werkend tv en nog steeds geen vraag kunnen we iemand langs sturen die er verstand van heeft.
    Ik ga overstappen naar KPN.
    Ga wel bij de nodige instanties mijn klachten indienen en op social media actief worden om mensen te waarschuwen voor t mobile thuis.
  10. Auteur
    Peter
    Datum
    Nu is weer de tv stil blijven staan .kwartier geen bewegend beeld .inmiddels krijg ik op het forum geen verdere info we wachten af.
  11. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen