Opgelost door T-Mobile : Sms dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96041
Gebruiker
Steffenie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

voor mijn schoonmoeder heb ik in november haar abonnement aangepast naar sim only. Sinds die tijd krijgt ze enorme rekeningen met daarop 2770-netsize-300. Omdat haar rekening deze maand meer dan 80 euro was vroeg ze mij hier naar te kijken. Nu blijkt dat vanaf november grote bedragen voor die sms dienst worden afgeschreven. Ik kan nergens terug vinden waar dit voor is.

De oplossing

Graag het geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben een onderzoeksformulier voor sms-diensten naar het e-mailadres welke bekend is bij T-Mobile toegezonden. Graag verzoeken wij u vriendelijk deze in te vullen en te retourneren. Zodra wij het formulier in ontvangst hebben genomen, wordt uw klacht in behandeling genomen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,
    Wilt u naar aanleiding van bovenstaande reactie zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Steffenie
    Datum
    We moeten nu wachten op reactie op het onderzoeks formulier

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steffenie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen