Opgelost door T-Mobile : spaarpunten worden niet toegekend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85499
Gebruiker
marijke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

na omzetten van de bel bundel door t mobile zelf zouden we spaar punten krijgen.
nu na 8 jaar willen we de punten inwisselen nu hebben we geen spaarpunten gekregen van t mobile terwijl ze zelf ons hebben gebeld voor andere bundel met spaarpunten.
en dit voor 2 telefoon bundels.
na telefonisch contact te hebben met een ondeskundige medewerker van t mobile die niet verder wil kijken waar het fout is gegaan bij t mobile word je afgescheept met dat is niet meer mogelijk. dit is de belachelijkste reden die ik ook ergens gehoord heb.
en ik vind dit een zeer slechte zaak voor klanten die zo lang al klant zijn.

De oplossing

dat deze spaar punten als nog worden toe gekend voor alle 2 de telefoon bundels.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Van den Elzen,
    Ik heb vanmorgen telefonisch contact met u gehad en samen ben ik met u tot een oplossing gekomen.
    Ik wil u vriendelijk vragen uw melding op klachtenkompas af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    marijke
    Datum
    super snelle oplossing bedankt
    ga zo verder
    groetjes en een fijne dag

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen