Klacht T-Mobile : Spookfacturen stoppen te sturen en registratie Preventel verwijderen.

Klachtnummer
# 612987
Gebruiker
Ontevreden
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik ben door T-Mobile bij Preventel aangemeld.
Ik heb bewijs dat T Mobile abonnement is afgelopen en er geen rekeningen meer openstaan toch ontvang ik nog steeds facturen en nu een aanmelding bij Preventel. Maar bij het eventueel afsluiten van een nieuw abbonement bij een andere provider word ik afgewezen vanwege een registratie door T-Mobile :-(
Contact gehad met de klantenservice maar die geven aan dat ik geen bedragen meer bij jullie open heb staan.
De vriendelijke mevrouw zegt dat ik een bezwaarschrift naar Preventel moet schrijven, terwijl op de site van Preventel toch echt staat dat de mobiele aanbieder de uitschrijving moet regelen. Zoeken op de site bij jullie leert mij dat zoiets 2 dagen verwerktijd zou kosten.
Op een aantal sites van andere mobiele aanbieders, zie ik staan dat als het achterstallige bedrag is voldaan, je binnen 10 werkdagen bij Preventel wordt uitgeschreven.
Graag zou ik ipv van het kastje naar de muur gestuurd te worden graag een oplossing hiervoor hebben.
Gewenste oplossing
Beeindigen van de registratie bij Preventel door T-Mobile en het stoppen met spook facturen!

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik schriftelijk of via de mail een bevestiging dat de spookfacturen stoppen en de registratie bij Preventel verwijderd word.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Ontevreden
    Datum
    Goedemorgen
    Dank voor uw reactie en ik wacht uw bericht af

    Mvg
    Schmidt.p
  3. Auteur
    Ontevreden
    Datum
    Wederom een factuur ontvangen vandaag op mijn naam met een abbonnement en onbekend nummer
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben de klacht niet direct opgelost maar wel advies kunnen geven met wat je verder kan doen. Maak er nog een mooie dag van en als we je nog ergens mee kunnen helpen weet je ons te vinden!

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
  5. Auteur
    Ontevreden
    Datum
    Het dossier is nog niet gesloten. T mobile geeft aan niks te willen oplossen mits er een proces verbaal word aangeleverd tot die tijd verandert er niks aan de situatie
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,
    We hebben vorige week telefonisch contact gehad en daarbij besproken dat we niet de oplossing aan kunnen bieden die u wilt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te sluiten? Alvast bedankt.
    Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen