Klacht T-Mobile : T-Mobile blokkeert prepaid simkaarten binnen 6 maanden na actief gebruik
Details
Klacht
Ik heb prepaid simkaarten van T-Mobile die ik nauwgezet administreer, omdat in het verleden reeds simkaarten onterecht geblokkeeerd zijn.Nu zijn mijn simkaarten wederom geblokkeerd binnen de termijn van 6 maanden na actief gebruik. Er is zowel uitgaand als inkomend verkeer gegenereerd op 24 juli 2022 vanaf 12.17 uur. Het is nu 22 januari 2023, dus binnen de 6 maanden termijn, en wil ik wederom actief gebruik maken van mijn simkaarten, maar dit is door T-Mobile onmogelijk gemaakt. Er zit een PEXP-blokkade op.
Blijkbaar is er structureel iets mis bij T-Mobile. Ik heb namelijk net contact gehad met een kennis die ook hetzelfde is overkomen en die T-Mobile daarna weer heeft moeten deblokkeren.
Gewenste oplossing
Alle geblokkeerde simkaarten deblokkeren, daar T-Mobile op deze binnen de termijn van 6 maanden na laatste actief gebruik, onterecht een blokkade heeft geplaatst. Tevens een vergoeding voor iedere dag dat per prepaid simkaart deze onterecht geblokkeerd zijn. Volgens het ACM geldt hiervoor een vaste vergoeding per 24 uur, maar ik neem aan dat T-Mobile hiervan op de hoogte is.De lijst met nummers heb ik bijgevoegd.
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.