Klacht T-Mobile : T mobile doet niet wat zij beloofd

Debbie92

T mobile onderhoud geen contact met haar klanten mbt glasvezel. Op 4-4-22 aangevraagd omdat het in mei 2022 geleverd zou worden. Wij dachten, een maandje slecht internet weten we wel te overbruggen.. toen was het mei 2022.. en helemaal niets… juni 2022 helemaal niets.. toen gebeld en na 100x doorgestuurd te worden eindelijk iemand gesproken.. het zou juli 2022 worden.. maar nu natuurlijk ook weer niets.. gelijk weer gebeld, werd opgehangen ( tot 3x aan toe) en toen werd het begin augustus..

Ik irriteer mij aan het feit dat t mobile geen enkele informatie verschaft over de nieuwe glasvezel verbinding en daarnaast is het belachelijk dat een “vertraging” zo lang loopt..

Ik zit al die tijd al met super slecht internet.. ze zouden een monteur sturen maar daar zitten we ook al ruim 2 maanden op te wachten..

T mobile doe iets aan je service!

Ik wil asap glasvezel en ik wil dat er NU iets wordt gedaan aan ons slechte internet(kosteloos!)

T-Mobile
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    T-Mobile
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?