Klacht T-Mobile : T-mobile geeft ongevraagd een mobiel abonnement na poging mij te laten overstappen van Vodafone.

Wmijn

Ben in maart 2017 door T-mobile benaderd om over te stappen voor mijn mobiele abonnement van Vodafone omdat T-mobile het Thuis pakket -oa TV- van Vodafone had overgenomen. T-mobile zou alles regelen, inclusief nummerbehoud, uiteindelijk lukte het hen niet om mijn mobiele contract van Vodafone over te nemen. Dus zouden we het over laten gaan, ik hoefde niets te doen.
Nu blijk ik al die tijd een mobiel abonnement te hebben bij T-mobile met een nummer dat ik niet gebruik. Ik kan het contract afkopen voor ca. 173 euro als ik het niet wil houden tot mei 2019.
Ik heb indertijd een mail gehad -samen met ontzettend veel andere mail van T-mobile- in maart 2017 waar ik op had moeten reageren. Dat heb ik niet gedaan en daarom heb ik sindsdien een abonnement.

Door alle overnames en samenwerken van bedrijven ontvang je zoveel mails en post dat de belangrijke zaken ondergesneeuwd raken. Naar mijn mening maken bedrijven hier gebruik van zoals in de door mij geschreven situatie. Wat eerst een All-in-1 pakket was van Vodafone, werd deels Vodafone en T-mobile. Hierdoor heb ik de maandelijkse afschrijving van mijn bankrekening van
T-mobile over het hoofd gezien.

Dat krijg ik natuurlijk niet meer terug, eigen schuld, lekker doorbetalen tot mei 2019, had ik maar op moeten letten!

Mobiel abonnement per direct opzeggen en retourgave van het abonnementsgeld dat ik al betaald heb.

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    Wmijn
    T-mobile nam meteen contact met me op. Zij hebben het abo per direct beeindigd en zullen het betaalde abonnementsgeld terugstorten; ze konden zien dat ik het nummer niet gebruikt had. Keurig opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?