Klacht T-Mobile : T-Mobile is gsm kwijt

heidi

Na aanleiding van slecht netwerk heb ik in overleg mijn contract kunnen ontbinden. Daar door moetsik mijn GSM opsturen volgens de terugstuurprocedure van T-Mobile. Dit heb ik gedaan op 26-10-2015 en volgens de postnl is die 27-10-2015 afgeleverd.
Na een week niks te hebben gehoord ben ik zelf gaan bellen en toen zei een medewerker van T-Mobile, we hebben de gsm ontvangen en u kunt zo over naar een andere provider.
Dus ik dacht dat alles okay was tot ik nog steeds geeen verbinding had met de nieuwe provider. Ik weer gaan bellen en toen ineens waren ze mijn GSM kwijt..ze vroegen het bewijs van postnl + rekening van gsm... dit alles meteen doorgeemaild .na een week kreeg ik weer telefoon van T-Mobile met de vraag of ik het nog een keer wilde doorsturen... dit heb ik nu 15-01-2016 inmiddels 9 keer gedaan.... ik ben over naar een andere provider maar de gsm is nog steeds niet terecht.. ze vertelde mij ook dat het MIJN schuld was en de gsm moest betalen.

De gsm is wel afgeleverd bij T-Mobile maar zijn zee daar kwijt geraakt. Dit kan nooit de schuld van de klant zijn dus ik zou graag willen dat de zaak hierbij is afgehandeld.

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?