Klacht T-Mobile : T-Mobile laat niks van zich horen na grote storing

Sven van Wouw

T-Mobile laat niks van zich horen na de grote storing van afgelopen week.
Hoe is t toch mogelijk dat men niet de klant tegemoet komt,niet eens een e-mailtje
van dit bedrijf mogen ontvangen.
Men zou zich buigen over een schadevergoeding...hoe lang moet dit duren..schandalig!!
Ik heb 48 uur niets kunnen doen met mijn IPhone abonnement,ben niet bereikbaar geweest,tevens hierdoor een leuke marktplaats deal misgelopen.
Ja ik ook wacht dus op een flinke compensatie,net als velen met mij!!
T-Mobile laat wat van je horen...dit is grofweg een schande hoe jullie met klanten omgaan.
Een boos en ontevreden klant op dit moment.

Ik wens een goede compensatie cq schadevergoeding.
Ik wens een persoonlijk excuses vanuit T-Mobile naar alle klanten toe,
voor mij apart per email.

Beste meneer van Wouw,

Ik vind het jammer om uw klacht te lezen.
    T-Mobile is juist heel actief geweest in de communicatie met betrekking tot deze storing. Op onze website en via socialmedia zijn klanten voortdurend op de hoogte gehouden.
    Ik heb de link nog even voor u bijgesloten dan kunt u alles nog even lezen. Alles wat u aangeeft in uw klacht wordt daar uitgelegd.

Sven van Wouw
    Het gaat mij erom dat A:dit nooit zo grootschalig en langdurig zich had voor mogen doen.
    B: er persoonlijk klanten op gewezen hadden kunnen worden dat alle geleden schade vergoed wordt of een deel daarvan dmv email.
    C: de bepaling van schadevergoeding veel te lang op zich laat wachten .
    D: dat ik jullie zeer kwalijk neem dat imen mij pas zondag ipv vrijdag op de hoogte heeft kunnen brengen van een overlijden,dit door jullie toedoen!! Schande!
    Zo makkelijk komen jullie hier niet vanaf!
    Sven van Wouw
    Al zal ik er voor moeten vechten,het is voor mij een principe kwestie,laat ik hier heel duidelijk in zijn.
    U als bedrijf doet het af als"een storings foutje" maar weet niet hoeveel leed u mensen toebrengt,denkt u daar maar eens goed overna.
    Ja ik ben ziedend,wij klanten zouden op handen gedragen mogen worden door uw bedrijf,maar het tegendeel is waarheid en er gebeurt niks,ga eens dieper nadenken over het persoonlijk leed wat jullie veroorzaken bij een kleine groep mensen door deze storing!!
    Sven van Wouw
    Ik wens persoonlijk en officieel excuses op mijn deurmat,per email of per telefoon,laat maar eens zien dat jullie moeite kunnen doen.
    Tevens wens ik ontbinding van het contract,jullie zijn ernstig in gebreke geweest,ik walg van u korte reactie zonder menselijke inhoud en van uw bedrijf,zo lang jullie incasseren is alles rozen geur en manenschijn...zodra jullie moeten betalen....nou breek mij de bek niet open..standaard protocol reacties noemt men dit,afpoeieren!!

Sven van Wouw
    U zal als bedrijf toch van hele goeden huizen moeten komen om mij nog als tevreden en begrepen klant te kunnen mogen behouden.
    U weet mijn wensen cq eisen en ben afwachtende van een antwoord van tmobile zelf (PERSOONLIJK) gebeurt dit niet dan ben ik helaas genoodzaakt om hier werk van te maken om de reden van persoonlijke aard en het principe in kwestie.
    Dit schrijven is gedateerd en een copie is in ons bezit.
    Beste meneer van Wouw,

Bedankt voor uw reactie. Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Uw situatie is heel erg verdrietig en triest. Het laat mij en T-Mobile niet onberoerd. In dit soort omstandigheden is een netwerkstoring van uw netwerkaanbieder extra ongewenst. Helaas is dit overmacht geweest. Ik begrijp uw reactie wel omdat er heel veel emotie bij zit. Ik vandaag contact opnemen met u en u persoonlijk ons excuus aanbieden en sterkte te wensen.

Beste meneer van Wouw,

Wij hebben uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Beste meneer van Wouw,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Sven van Wouw
    Er is geen oplossing geboden,alleen excuses gemaakt dmv een bloemetje.
    Dus inderdaad nog steeds geen oplossing geboden.
    Beste meneer Wouw,

Zoals aangegeven in ons gesprek was de storing voor T-Mobile en haar klanten erg vervelend. Uw situatie was zelf uitermate verdrietig. Uiteraard hadden we dat graag voorkomen. De grote providers zijn onderling in gesprek om elkaars storingen te kunnen opvangen, echter daar zitten veel complicaties aan maar in de toekomst willen we in Nederland dat zo gaan opvangen. Tot die tijd hopen alle providers uiteraard geen storingen meer te ondervinden.

Sven van Wouw
    Geen oplossing financieel ,van enige compensatie is geen spraken.
    Slechte service en ontevreden klant die al lid is sinds het begin (Orange).
    Men kan nu zien dat t-mobile ook weinig tot niks overheeft voor het behouden van haar klanten.
    Volgend jaar is het voor mij afgelopen en stap ik over,bedankt voor niets T-Mobile...Julie zouden jezelf moeten schamen!!

Sven van Wouw

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?