Klacht T-Mobile : T mobile thuis, neem het niet....!!!

Klachtnummer
# 280739
Gebruiker
Kunstman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geen of zeer slecht werkende verbinding (wifi, ethernet, telefoon, televisie). Al maanden last van. Klacht aangemaakt maar geen respons terug. Na wederom bellen wordt schuld bij mij neergelegd ook al zegt monteur van guideon dat alles in huis in orde is. Na weer week wachten nog steeds niets gehoord. Kan niet met thuiswerken hierdoor. Erg slechte service. Jammer T-Mobile thuis. Tevens 3 mobiele abo bij t Mobile. Kan beter een goede provider zoeken.....

Gewenste oplossing

Werkende verbinding asap

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte meneer Kunstman,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Kunstman
    Datum
    Inmiddels al opgezegd. Duurde allemaal te lang. Enige oplossing nu nog: geld terug voor de maanden zonder internet.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen