Klacht T-Mobile : t mobile weigert consumentenrecht na te komen.

Klachtnummer
# 429853
Gebruiker
Gebruiker1584001067
Datum
4 reacties

Details

Klacht

mobiele telefoon net na garantie periode defect zonder reden. Ik heb meermaals geprobeerd mijn consumentenrecht te claimen maar t mobile zegt hier niet aan te doen zonder verdere redenen te vermelden. Ik vind dat ze mij wel tegemoet moeten komen omdat ik de schade zelf niet veroorzaakt heb en er normaal mee om ben gegaan. Apple heeft mij ook vertelt dat het toestel een minimale levensduur van 3 a 4 jaar heeft. Toestel is gekocht op 12 december 2017.

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat zij de kosten voor reparatie vergoeden of mij een nieuw toestel aanbieden.

4 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1584001067
    Datum
    Graag zou ik hier een reactie op ontvangen
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Gebruiker1584001067
    Datum
    Goed te woord gestaan! En kreeg deze keer wel het gevoel dat mijn klacht serieus werd genomen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen