Klacht T-Mobile : T-mobile weigert het beloofde kosteloos opzeggen uit te voeren en is slecht bereikbaar hiervoor.

Klachtnummer
# 603856
Gebruiker
Suriharing
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb internet/tv aangevraagd in maart Er kwamen monteurs langs om het glasvezelnetwerk aan de praat te krijgen wat niet lukte. Zonder glasvezel geen internet/tv, dus wilde ik kosteloos opzeggen. Toezegging gekregen telefonisch en een email.
Maar dit is nooit uitgevoerd. Ik blijf rekeningen krijgen.

Gewenste oplossing

Graag per direct kosteloos opzeggen van het abonnement, zoals beloofd is telefonisch en in een email.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben geprobeerd je te bellen om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je jammer genoeg niet te pakken gekregen. Maandag proberen we het opnieuw.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    We hebben je een aantal keer geprobeerd te bellen, maar hebben je niet te pakken gekregen. Als het nog steeds speelt, kun je dan aangeven wanneer we je kunnen bereiken?

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor het prettige telefoongesprek.

    Ondanks dat we alles uit de kast getrokken hebben, zijn we samen jammer genoeg niet tot een oplossing gekomen. Maak er nog een mooie dag van geniet van de mooie bos bloemen.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen