Klacht T-Mobile : T-mobile weigert het beloofde kosteloos opzeggen uit te voeren en is slecht bereikbaar hiervoor.

Suriharing

Ik heb internet/tv aangevraagd in maart Er kwamen monteurs langs om het glasvezelnetwerk aan de praat te krijgen wat niet lukte. Zonder glasvezel geen internet/tv, dus wilde ik kosteloos opzeggen. Toezegging gekregen telefonisch en een email.
Maar dit is nooit uitgevoerd. Ik blijf rekeningen krijgen.

Graag per direct kosteloos opzeggen van het abonnement, zoals beloofd is telefonisch en in een email.

Goedemorgen,

We hebben geprobeerd je te bellen om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je jammer genoeg niet te pakken gekregen. Maandag proberen we het opnieuw.

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints.
    Goedemorgen,

We hebben je een aantal keer geprobeerd te bellen, maar hebben je niet te pakken gekregen. Als het nog steeds speelt, kun je dan aangeven wanneer we je kunnen bereiken?

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints.
    Goedemorgen,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek.

Ondanks dat we alles uit de kast getrokken hebben, zijn we samen jammer genoeg niet tot een oplossing gekomen. Maak er nog een mooie dag van geniet van de mooie bos bloemen.

Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?