Klacht T-Mobile : T Mobile zet abbonement door zonder toestemming

Jola

In december 2013 heb ik mij T-Mobile abonnement per 27 februari 2014 opgezegd. T-Mobile heeft deze opzegging ontvangen en bevestigd. Op 27 februari zou de nummeromzetting naar Lebara plaatsvinden. Dit is helaas niet gelukt. Daarvoor heb ik T-Mobile gebeld en gevraagd hoe dit kon worden opgelost. De medewerker heeft mij toen geadviseerd om een prepaid bij T-Mobile te nemen met het verzoek tot nummerbehoud. Dit heb ik ook meteen gedaan en in de loop van de middag had ik weer bereik op mijn oude nummer. Nadien is echter gebleken dat ik niet op mijn prepaid zat, maar dat T-Mobile zonder mijn toestemming mijn oude veel te dure abonnement heeft doorgezet. De vraag is dan ook "heeft T-Mobile het recht om abonnementen zonder toestemming van de gebruiker door te zetten, omdat een nummerbehoud niet werkt". Volgens T-Mobile hebben ze daar alle rechten toe, waarbij zij niet uitgaan van een aanzienlijk goedkopere voortgang van een abonnement na twee jaar, hetgeen gebruikelijk is.

Verrekening op basis van de gangbare aanzienlijk lagere abonnementskosten na 2 jaar.

T-Mobile
    Beste klant, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?