Opgelost door T-Mobile : tegoed weg dus ook klant weg.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 469941
Gebruiker
wytze
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn prepaid beltegoed is verdwenen , ik heb mijn telefoon alleen voor hulpdiensten te kunnen bellen omdat ik gehandicapt ben en heb geen mensen om te bellen . Ik kan moeilijk mensen gaan spammen. Kunnen ze je zomaar je tegoed in hun zak steken?

Gewenste oplossing

Wilt U mijn tegoed op mijn bankrekening storten?
Geboden oplossing
Fijn dat het opgelost is. Zo kan ik weer met een gerust gevoel op pad.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum

    Beste mevrouw Middelbos,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mailbericht gestuurd, en wij hopen dat uw klacht hiermee opgelost is.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen