Opgelost door T-Mobile : Telefoon wordt maar niet geleverd, intern probleem wordt mijn probleem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 559040
Gebruiker
AV
Datum
4 reacties

Details

Klacht

20 augustus een telefoon besteld, zou 10 september geleverd kunnen worden. 10 september per chat contact gehad, product zou vertraagd zijn en geleverd worden op 22 september. 23 september via de chat nagevraagd waar de telefoon blijft, is er een case van gemaakt, ik zou gebeld worden. 30 september via de cat nagevraagd waar mijn telefoon blijft, case was pas de 28e opgepakt, ik zou spoedig wat horen. Net meer dan een uur druk geweest, 4 keer opnieuw gebeld. Geen oplossing, er is een probleem dat wordt uitgezocht en ik moet zo lang wachten op mijn telefoon. Geen mogelijkheid dat zij het zelf uitzoeken en ik mijn telefoon wel al geleverd krijg. Indienen van een klacht zou niet helpen, doorverbinden met een collega die hoger staat doen ze niet.

Laatste medewerker die ik gesproken heb gaan nu met spoed mijn probleem op laten pakken, moet nu weer wachten op terugkoppeling. Ik heb er geen vertrouwen in, vind het gek dat 7 verschillende medewerkers 7 verschillende verhalen hebben.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn telefoon, liefst gisteren nog. Ik wil niet voor onbepaalde tijd wachten en achteraf compensatie krijgen (en al helemaal niet in de vorm van meer gb, die gebruik ik niet). Ik wil ook graag nu gebruik kunnen maken van de huidige promotie van Samsung, dan haal ik er in ieder geval nog 1 voordeel uit.
Geboden oplossing
Telefonisch excuses gekregen voor het feit dat er geen duidelijke communicatie is geweest over wat er aan de hand was. Compensatie aangeboden gekregen, voor mij is het zo afgesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    AV
    Datum
    Afgelopen donderdag bericht van de koerier gehad dat ze mijn telefoon konden bezorgen. Telefoon nu ook ontvangen. Nog geen terugkoppeling over wat er nou gedaan is, terwijl toegezegd is dat ik weer gebeld zou worden. Ik zal via de officiële weg mijn klacht nog neerleggen, hopende op duidelijkheid en eventuele compensatie.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte klant.

    Ik heb u geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt.
    Ik probeer het later nog eens.

    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?

    Vriendelijke groet, T-Mobile

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen