Opgelost door T-Mobile : Telefoon wordt maar niet geleverd, intern probleem wordt mijn probleem
Details
Klacht
20 augustus een telefoon besteld, zou 10 september geleverd kunnen worden. 10 september per chat contact gehad, product zou vertraagd zijn en geleverd worden op 22 september. 23 september via de chat nagevraagd waar de telefoon blijft, is er een case van gemaakt, ik zou gebeld worden. 30 september via de cat nagevraagd waar mijn telefoon blijft, case was pas de 28e opgepakt, ik zou spoedig wat horen. Net meer dan een uur druk geweest, 4 keer opnieuw gebeld. Geen oplossing, er is een probleem dat wordt uitgezocht en ik moet zo lang wachten op mijn telefoon. Geen mogelijkheid dat zij het zelf uitzoeken en ik mijn telefoon wel al geleverd krijg. Indienen van een klacht zou niet helpen, doorverbinden met een collega die hoger staat doen ze niet.Laatste medewerker die ik gesproken heb gaan nu met spoed mijn probleem op laten pakken, moet nu weer wachten op terugkoppeling. Ik heb er geen vertrouwen in, vind het gek dat 7 verschillende medewerkers 7 verschillende verhalen hebben.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn telefoon, liefst gisteren nog. Ik wil niet voor onbepaalde tijd wachten en achteraf compensatie krijgen (en al helemaal niet in de vorm van meer gb, die gebruik ik niet). Ik wil ook graag nu gebruik kunnen maken van de huidige promotie van Samsung, dan haal ik er in ieder geval nog 1 voordeel uit.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.