Klacht T-Mobile : Ten onrechte in rekening gebrachte sms'en

Mavis

Op mijn rekening van t-mobile zijn mij de voor de onderstaande rekeningen de volgende bedragen in rekening gebracht:
nummer 8050: 15 euro
nummer 4545: 21 euro
nummer 4239: 48 euro
totaal 84 euro
Ik heb nooit enige dienst van deze nummers afgenomen en ook nergens om gevraagd en wil daarom deze bedragen terug op mijn telefoonrekening gestort hebben.

Met groeten,
Marius Visser
06-10527417

Ik wil dat bovenstaande bedragen weer worden teruggestort op mijn rekening bij T-mobile

T-Mobile
    Beste heer Visser,

Hartelijk dank voor uw melding op www.klachtkompas.nl. Volgens onze gegevens is uw telefoonnummer aangemeld voor smsdiensten 4239, 4545 en 8050. Dit betreft geen dienst van T-Mobile. Wij helpen u graag verder met een onderzoek naar deze dienst, u dient hier echter akkoord voor te geven. U kunt akkoord geven door uw gegevens via de volgende link in te vullen: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur.

Tot slot heeft T-Mobile uw telefoonnummer afgemeld voor deze smsdienst door een blokkade te plaatsen. Zolang de blokkade op uw telefoonnummer actief blijft zult u geen kosten meer krijgen voor smsdiensten. Mocht u de blokkade willen verwijderen, kunt u dit via uw persoonlijk My T-Mobile of kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 06 2400 1200.

Wij gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op www.klachtkompas.nl willen sluiten. Wanneer T-Mobile uw akkoord heeft ontvangen, zal er een onderzoek opgestart worden naar de aanmelding van deze dienst.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?