Klacht T-Mobile : trage upload T-Mobile 1 Gb internet verbinding.

maartenm2021

upload snelheid nog geen 5% van waarvoor je betaald.
Een 1Gb/1Gb bij T-Mobile lijkt onmogelijk te halen. Na meer dan 10 tickets te hebben aangemaakt doet T-Mobile niets aan het problem. Dit wetende dat er problemen zijn in de wijkcentrales met de gpon glasvezel aansluitingen. T-Mobile klanten service is een ster in het niet aanmaken van ticket, de juiste informatie in de tickets te vermelden en je van de ene kant naar de andere kant te sturen.
De storing is ook vermeld in de t-mobile community, maar ook daar blijft het erg stil behalve wanneer er een piek klein momentje is dat het wel werkt. T-Mobile moet zich diep schamen en ik zou willen dat ze hier hoge boetens voor krijgen. Al betaald de klant dit indirect en lachen ze zich kapot

ze moeten de klanten niet voorliegen en dit gaan oplossen het is een algemeen netwerk probleem die al langere tijd loopt. T-Mobile moet de klanten beter helpen en niet maanden lang laten wachten en van het kastje naar de muur sturen.

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,
    Ik heb in onze systemen kunnen vinden dat uw klacht is afgehandeld en uw contract kosteloos wordt opgezegd. U hebt verder een financiee compensatie gekregen.
    Om deze klacht met u te bespreken heb ik u gebeld maar helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kan ik ervan uitgaan dat uw klacht hiermee is opgelost? Ik hoor het graag.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile Thuis

maartenm2021
T-Mobile heeft niets gedaan om het probleem op te lossen nog een klant van 8 jaar proberen binnen te houden. Als klant sta je machteloos tegen een organisatie als T-Mobile die keer op keer haar afspraken niet nakomt of excusses kan vinden om iets niet te doen. Ik heb besloten al mijn diensten bij T-Mobile te halen en over te stappen naar KPN. De comperstatie waar u het over heeft is exact 20 euro voor alle moeite die ik zelf heb moeten ondernemen qua kosten voor het bellen en het niet hebben van een beloofde dienst. 4 maanden 50 euro betalen, en met een vergoeding van 20 euro komen met als mededeling dat een hogere compersatie niet mogelijk is. T-Mobile mag zich diep schamen, haar klanten service is een dikke onvoldoende en de technisch oplossingen en idem. Ik hoop ook dat een hoop mensen bij T-Mobile zullen weggaan. Maar ja, veel mensen hebben wellicht niet de keus om over te stappen en per maand meer moeten gaan betalen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?