Opgelost door T-Mobile : TV opzeggen niet mogelijk na toezegging van medewerker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 622758
Gebruiker
Freol
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Tijdens het afsluiten van het internetabonnement heeft de medewerker aangegeven dat ik de TV op elk moment af kon halen. Ik wilde namelijk even overleggen of wij een TV-abonnement er bij wilden hebben. de medewerker gaf aan het er voor nu even op te zetten, waarna ik vervolgens de klantenservice kon bellen om het op te zeggen. Dit heb ik geprobeerd. Echter, de eerste keer werd aangegeven dat het opzeggen pas kon nadat alles aangesloten was. Inmiddels is alles rond en nu blijkt dat ik de TV niet kan opzeggen en dat dit pas kan nadat het abonnement afgelopen is.

Gewenste oplossing

Het TV abonnement moet stopgezet worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,
    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

    En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

    Groetjes, Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen