Opgelost door T-Mobile : TV opzeggen niet mogelijk na toezegging van medewerker
Details
Klacht
Tijdens het afsluiten van het internetabonnement heeft de medewerker aangegeven dat ik de TV op elk moment af kon halen. Ik wilde namelijk even overleggen of wij een TV-abonnement er bij wilden hebben. de medewerker gaf aan het er voor nu even op te zetten, waarna ik vervolgens de klantenservice kon bellen om het op te zeggen. Dit heb ik geprobeerd. Echter, de eerste keer werd aangegeven dat het opzeggen pas kon nadat alles aangesloten was. Inmiddels is alles rond en nu blijkt dat ik de TV niet kan opzeggen en dat dit pas kan nadat het abonnement afgelopen is.Gewenste oplossing
Het TV abonnement moet stopgezet worden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.