Opgelost door T-Mobile : Uiterst slechte klantenservice ervaring bij T-Mobile

sad Opgelost
M. A. J. Meersbergen

Mijn (glasvezel) internet verbinding is sinds vrijdagochtend op mysterieuze wijze verbroken. Ik heb daar diezelfde ochtend melding van gemaakt bij de klantenservice. Na een aantal tests uit te voeren zou de medewerker een monteur sturen. Ik zou melding krijgen per sms over het maken van een afspraak.
Die middag had ik nog steeds geen melding, dus heb ik gebeld. Wederom een stappenplan later zou ook deze medewerker een monteur sturen.
Maandagochtend besloot ik nog maar eens te bellen. Het welbekende stappenplan voor de derde keer doorlopen leverde in ieder geval dit keer _direct_ een monteurs afspraak op, maar de eerstvolgende plek in de agenda van het door T-Mobile gebruikte monteursbedrijf Gideon bleek pas zaterdagmiddag te zijn.
Enfin, na 8 dagen wachten heb ik dan in ieder geval een _kans_ dat het probleem verholpen wordt.
Laten we zeggen dat ik allesbehalve gecharmeerd ben van de klantenservice bij T-Mobile...

T-Mobile moet mijn internet verbinding sneller herstellen dan 8 dagen na de melding. Een monteur sturen met prioriteit zou stap 1 kunnen zijn.

Lukt dat niet dan wil ik per direct van mijn jaarcontract verplichtingen worden ontslagen (mijn contract loopt tot Januari), zodat ik de mogelijkheid heb om over te stappen naar een bedrijf met een fatsoenlijke klantenservice.
Hoewel de uiteindelijke oplossing naar behoren is uitgevoerd, kan ik het proces geen voldoende geven.

T-Mobile
    Goedemiddag,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Groetjes, Team Privacy & Complaints
    M. A. J. Meersbergen
    Goedemiddag,

Heel fijn dat ik gisteren na het plaatsen van deze klacht direct werd gebeld, met in ieder geval al wat vooruitgang. Ik vind 6 dagen wachten voor een monteur nog steeds onacceptabel, maar het is in ieder geval beter dan 8.

Echter heb ik wel twee opmerkingen bij de afhandeling van deze klacht.

Allereerst werd er gisteren afgesproken dat ik om 11:00 vanochtend gebeld zou worden om unlimited data te regelen op een door mij gekochte prepaid SIM. Die SIM is gekocht, maar dat gesprek is tot nog toe (14:00) niet gelukt. Toch jammer.

Bovendien zou ik na ons gesprek gisteren een mail krijgen met directe contactgegevens, waardoor ik niet meer in de klantenservice wachtrij zou hoeven staan. Deze heb ik ook nog niet mogen ontvangen, waardoor ik ook niet zelf kan bellen voor onze eerdere afspraak.

Maarten van Meersbergen

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?