Opgelost door T-Mobile : Uitvallen van internet+bellen bundels, dagelijks bellen met klantenservice sinds oktober 2019
Details
Klacht
Er is iets mis met mijn abonnement waardoor sinds de verlenging elke keer mijn internet en bellen bundel eruit vliegen. Ik moet sinds oktober 2019(!) maandelijks en inmiddels dagelijks(!!) bellen naar de klantenservice om het weer te activeren, sta dan lang in de wacht en heb ondertussen geen internet. Daarnaast maak ik veel extra kosten, die uiteindelijk wel gecrediteerd worden. Er is al 16 dagen geleden een case aangemaakt bij de technische dienst waar ik nog steeds niets op gehoord heb, de termijn hiervoor was 14 dagen werd mij verteld. Ik ben enorm ontevreden over T-Mobile en gefrustreerd hierover, en ik kan nergens een klacht indienen! Inmiddels ben ik echt klaar met T-Mobile, maar ik kan niet zonder kosten van mijn contract af 'voordat de case is afgehandeld'. Ik vind dit ongelofelijk dat het zo lang duurt en je dus als consument compleet bent overgeleverd en maar moet wachten op reactie die maar niet komt binnen termijn die ze zelf aangeven.Gewenste oplossing
Het probleem zsm oplossen zodat mijn abonnement gewoon werkt.Als dit niet op zeer korte termijn(dagen! Geen weken meer) kan, dan wil ik kosteloos mijn contract kunnen stopzetten en weg bij T-MOBILE
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.