Opgelost door T-Mobile : Valse belofte van klantenservice....

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26392
Gebruiker
Bert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoge bedragen voor dataverkeer buiten de bundel van onze dochter. Na gebeld te hebben met klantenservice en de vraag om blokkeren te hebben gesteld word ons medegedeeld dat blokkeren vanaf een bepaalde grens MB niet kan. Wel zegt de medewerker een ander oplossing te hebben, namelijk een waarschuwing via sms bij 90% van de gebruikte bundel. Prima, doen! medewerker geeft aan de instellingen in orde te maken. Mooi nu afspraken gemaakt met dochter dat ze bij ontvangen van een sms van T-mobile naar ons toe komt. Nu een maand verder een rekening van ruim 550!! euro en vervolgens geeft T-mobile niet thuis. In het kort het excuus van T-mobile, uitspraken van onze klantenservice medewerkers kunt u niet op vertrouwen.

De oplossing

Kwijtschelding van de veel te hoge rekeningen en de waarschuwings- sms juist instellen, zodat er een melding word verzonden bij bereiken limiet, zolang het contract nog loopt. (Okt 2014)

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant, Dank voor uw melding.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Straten,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen