Opgelost door T-Mobile : Valse belofte van klantenservice....

Bert

Hoge bedragen voor dataverkeer buiten de bundel van onze dochter. Na gebeld te hebben met klantenservice en de vraag om blokkeren te hebben gesteld word ons medegedeeld dat blokkeren vanaf een bepaalde grens MB niet kan. Wel zegt de medewerker een ander oplossing te hebben, namelijk een waarschuwing via sms bij 90% van de gebruikte bundel. Prima, doen! medewerker geeft aan de instellingen in orde te maken. Mooi nu afspraken gemaakt met dochter dat ze bij ontvangen van een sms van T-mobile naar ons toe komt. Nu een maand verder een rekening van ruim 550!! euro en vervolgens geeft T-mobile niet thuis. In het kort het excuus van T-mobile, uitspraken van onze klantenservice medewerkers kunt u niet op vertrouwen.

Kwijtschelding van de veel te hoge rekeningen en de waarschuwings- sms juist instellen, zodat er een melding word verzonden bij bereiken limiet, zolang het contract nog loopt. (Okt 2014)

T-Mobile
    Beste klant, Dank voor uw melding.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer van Straten,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Bert

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?