Klacht T-Mobile : Van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer ontevreden klant.
Details
Klacht
Ik heb bij T-Mobile een glasvezelaansluiting besteld. Op enig moment is de aansluiting in de meterkast gerealiseerd, heb ik het modem ontvangen en toen werd het stil. Volgens de voortgang zou er nu ene monteur ingepland moeten worden. Er gebeurde niets. Geen tijdindicatie, geen bericht niets. Twee maanden later ben ik gaan bellen. Ik zou naar Guideon moeten bellen. Guideon gebeld, ze hebben nog geen opdracht gekregen, teruggestuurd naar T-Moble. Die waren niet bereikbaar, daarom een mail gestuurd. Na een week het antwoord, de aansluitkast in de meterkast is nog niet geplaatst. Verder niets, geen actie vanuit de klantenservice om me hiermee verder te helpen. Teruggemaild dat dit niet klopt. De aansluiting zit er gewoon. Laatste bericht, de firma OpenFibler moet er nog signaal op zetten. U kunt zelf de firma Open Fiber bellen om na te vragen hoe lang dit nog gaat duren.Zo zijn we niet getrouwd firma T-Mobile. Ik verwacht dat u gewoon die aansluiting regelt en mij informeert bij vertraging in plaats van mij langs allerlei leveranciers sturen en aantoonbaar onjuiste informatie te geven. Als u zo door gaat, laat ik de overeenkomst ontbinden. KPN gaat alsnog ene glasvezelnetwerk leggen. Dan wacht ik daar wel op.
Graag regie nemen en mij goed informeren over wat er nog moet gebeuren en wanneer u denkt dat te gaan doen.
Gewenste oplossing
Regie nemen, zelf navraag doen naar de status van mijn aansluiting en mij als klant goed informeren in plaats van mij van het kastje naar de muur sturen. Tenslotte: een beetje opschieten graag! Ik wacht nu ruim twee maanden op de volgende stap.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.