Klacht T-Mobile : Van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer ontevreden klant.

sad Niet opgelost
R.J. Heyink

Ik heb bij T-Mobile een glasvezelaansluiting besteld. Op enig moment is de aansluiting in de meterkast gerealiseerd, heb ik het modem ontvangen en toen werd het stil. Volgens de voortgang zou er nu ene monteur ingepland moeten worden. Er gebeurde niets. Geen tijdindicatie, geen bericht niets. Twee maanden later ben ik gaan bellen. Ik zou naar Guideon moeten bellen. Guideon gebeld, ze hebben nog geen opdracht gekregen, teruggestuurd naar T-Moble. Die waren niet bereikbaar, daarom een mail gestuurd. Na een week het antwoord, de aansluitkast in de meterkast is nog niet geplaatst. Verder niets, geen actie vanuit de klantenservice om me hiermee verder te helpen. Teruggemaild dat dit niet klopt. De aansluiting zit er gewoon. Laatste bericht, de firma OpenFibler moet er nog signaal op zetten. U kunt zelf de firma Open Fiber bellen om na te vragen hoe lang dit nog gaat duren.

Zo zijn we niet getrouwd firma T-Mobile. Ik verwacht dat u gewoon die aansluiting regelt en mij informeert bij vertraging in plaats van mij langs allerlei leveranciers sturen en aantoonbaar onjuiste informatie te geven. Als u zo door gaat, laat ik de overeenkomst ontbinden. KPN gaat alsnog ene glasvezelnetwerk leggen. Dan wacht ik daar wel op.

Graag regie nemen en mij goed informeren over wat er nog moet gebeuren en wanneer u denkt dat te gaan doen.

Regie nemen, zelf navraag doen naar de status van mijn aansluiting en mij als klant goed informeren in plaats van mij van het kastje naar de muur sturen. Tenslotte: een beetje opschieten graag! Ik wacht nu ruim twee maanden op de volgende stap.
T-Mobile heeft navraag voor me gedaan bij Open Dutch Fiber. De conclusie was op dat moment dat het op de takenlijst stond, maar niet was ingepland. Ik heb aangegeven dat ik dat geen goed antwoord vond, vooral omdat ik ook niet weet hoeveel geduld ik moet hebben. Enkele dagen later ben ik opnieuw gebeld door T-Mobile en konden ze wel een plandatum doorgeven. Enkele dagen later gaf T-Mobile aan dat de plandatum 23-1 was. Na 23-1 niets meer gehoord. Opnieuw gebeld. Na enig aandringen komt er nu uit dat de wijkcentrale pas ergens in maart wordt opgeleverd. Ik heb opnieuw gevraagd klanten die hier last van hebben proactief op de hoogte te houden.

T-Mobile
    Goedemorgen,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?