Opgelost door T-Mobile : verbinding

# 51955
Ronnycornelisse

ik al van af het begin problemen met de verbinding van t-mobile. zowel voor de bereikbaarheid als internet en ik heb al naar klachten gekeken op t-mobile en ik zie dat er veel meer mensen zijn die ook klachten hebben over verbinding van t-mobile.
ik wil eigenlijk liever overstappen met nummer behoud naar een ander provider omdat dit al een hele lnge tijd speelt. ik ben al een paar keer naar de phone house gegaan waar ik me abbonement heb afgesloten en daar ik nu al twee keer een nieuwe simkaart gehad en dan gaat het ff goed en daaarna is gaat het weer bergafwaarts.

ik wil mijn contract per direct ontbinden bij t-mobile en met nummerbehoud naar een ander provider gaan.

T-Mobile
    Beste klant,Dank u voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,T-Mobile
    Ronnycornelisse
    Ik hoop zo snel mogelijk en dat we tot een oplossing kunnen komen.
    Ronnycornelisse
    Tmobile heeft met overleg het contract ontbonden van mij en van me moeder. Ze leveren verder wel goede service aan de klanten en luisteren goed naar de klanten en helpen je zoeken naar een oplossing.

Ronnycornelisse

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?