Opgelost door T-Mobile : verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51955
Gebruiker
Ronnycornelisse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik al van af het begin problemen met de verbinding van t-mobile. zowel voor de bereikbaarheid als internet en ik heb al naar klachten gekeken op t-mobile en ik zie dat er veel meer mensen zijn die ook klachten hebben over verbinding van t-mobile.
ik wil eigenlijk liever overstappen met nummer behoud naar een ander provider omdat dit al een hele lnge tijd speelt. ik ben al een paar keer naar de phone house gegaan waar ik me abbonement heb afgesloten en daar ik nu al twee keer een nieuwe simkaart gehad en dan gaat het ff goed en daaarna is gaat het weer bergafwaarts.

De oplossing

ik wil mijn contract per direct ontbinden bij t-mobile en met nummerbehoud naar een ander provider gaan.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,Dank u voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,T-Mobile
  2. Auteur
    Ronnycornelisse
    Datum
    Ik hoop zo snel mogelijk en dat we tot een oplossing kunnen komen.
  3. Auteur
    Ronnycornelisse
    Datum
    Tmobile heeft met overleg het contract ontbonden van mij en van me moeder. Ze leveren verder wel goede service aan de klanten en luisteren goed naar de klanten en helpen je zoeken naar een oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronnycornelisse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen