Opgelost door T-Mobile : Wordt niet geholpen na 2 weken geen tv

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 432892
Gebruiker
Bruin36
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al 2 weken geen tv en sinds een week geen bekabeld internet naar mijn (nieuwe) tv.
Zeggen dat het een intern software probleem is maar dat het erg druk is en ze niet kunnen aangeven wanneer het opgelost is. Weigeren een nieuw decoder kastje te sturen.

De oplossing

Of een monteur sturen of een nieuwe decoder opsturen. Weten we meteen waar het probleem is.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,

    We hebben telefonisch contact gehad en we hebben met u afgesproken na het bezoek van de monteur nogmaals contact te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klacht te beoordelen en te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Bruin36
    Datum
    Mijn klacht is door bemiddeling van de klantenservice uiteindelijk opgelost, waarvoor dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bruin36
Datum
Uiteindelijke oplossing
Monteur is vandaag gekomen en heeft probleem opgelost. Dank aan de bemiddeling van de klantenservice
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen