Klacht T-Mobile : zeg mijn contract op met de mededeling dat het mijn eigen toestel is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194506
Gebruiker
voetballer1991
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik zeg mijn contract op ,toestel is eigendom nu krijg ik de rekeningvan een toestel
wel erg raar
de rekening gestuurd maar tot op heden geen reactie
diverse malen gebeld met vele medewerkers maar geen reactie terug

De oplossing

gewoon netjes afwerken zoals het is en niet iets doen wat niet klopt

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer,

    T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd over uw toestelbetaling.

    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  2. Auteur
    voetballer1991
    Datum
    heb tot op heden geenm ail gekregen welk mail adres gebruikt u?

    maar dit is bij jullie een standaard antwoord .
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer,

    Het lijkt erop dat de mailtjes naar het verkeerde e-mail adres is gestuurd.
    Deze heb ik nu opnieuw naar u verzonden.

    Met vriendelijke groeten,

    T-Mobile
  4. Auteur
    voetballer1991
    Datum
    ze zeggen dat ze een mail gestuurd hebben maar dien niks

Uiteindelijke oplossing

Auteur
voetballer1991
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen