Klacht T-Mobile Mobiel: "gratis" tablet

Klachtnummer
# 386747
Gebruiker
valeriehonderd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gratis bij t-mobile is een heel vreemd begrip. Bij het afsluiten van een abonnement met tst is het lokkertje, u krijgt GRATIS een tablet door medewerker spuistraat te Den Haag. Na veelvuldig het woord abonnement in de mond te nemen door verkoper ben je als oudere klant het spoor bijster. Wat blijkt achteraf je betaald voor je 2 tablet 2 jaar a 12,49 per maand! Niets GRATIS! Bedankt T-mobile!!!!

De oplossing

abonnement eraf halen

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?