Opgelost door T-Mobile Mobiel: Aanmelding T-Mobile Extra onmogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5776
Gebruiker
Robert-Jan
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Bijna 4 maanden lang ben ik al bezig om mijzelf aangemeld te krijgen voor T-Mobile Extra, het loyaliteitsprogramma van T-Mobile. Elke maand verdien je aan de hand van je telefoonrekening punten, waarmee je spulletjes kunt kopen in de T-Mobile shop. Helaas lukt de aanmelding maar niet. Geen ramp zou je zeggen, en dat is het ook niet, maar als je deze optie biedt als bedrijf, dien je er ook voor te zorgen dat het werkt. En dat doet het dus niet.

Na VIER MAANDEN kan ik mij nog steeds niet aanmelden, ondanks herhaalde verzoeken via het T-Mobile serviceforum, mails en telefoontjes. Er is mij door servicemedewerkers zelfs enkele keren verzekerd dat het echt zou werken als ik na enkele werkdagen weer zou inloggen. Helaas is niets minder waar. Je vraagt je af hoe serieus T-Mobile haar klanten neemt. Ik hoop van ganser harte dat dit probleem snel wordt opgelost en dat men iets leuks verzint ter compensatie van vier maanden ergernis.

De oplossing

7 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer/mevrouwU heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met bijvoorbeeld uw T-Mobile klantnummer of telefoonnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Robert-Jan
    Datum
    Klantennummer en dergelijke zijn aangevuld, mocht het u ontgaan zijn. Ik ben benieuwd! Groet,Robert-Jan
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Van Leusen,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer Van Leusden,Helaas blijkt er een vrij gecompliceerd technisch probleem te spelen. Het is helaas niet eenvoudig om dit op zeer korte termijn op te lossen, maar wij houden u op de hoogte van de voortgang.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    Robert-Jan
    Datum
    L.S.,Ik geloof van harte dat het probleem gecompliceerd is. Ik vraag mij alleen af wat een redelijke termijn is om dit op te lossen. Vier maanden overduidelijk niet. Ach, ik merk het wel.....
  6. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van Leusden,
    Per 12 juli is uw telefoonnummer alsnog aangemeld voor het T-Mobile Extra spaarplan. Onze excuses voor de vertraging.
    Uiteraard hebben wij de gemiste punten vanaf de startdatum van uw huidige abonnement alsnog toegekend. De startdatum van het spaarplan staat op langer dan 1 jaar geleden waardoor u twee punten per euro spaart. Daarnaast hebben wij ter compensatie 500 punten toegekend.
    We vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice
  7. Auteur
    Robert-Jan
    Datum
    Kostte wat moeite om t-Mobile echt aan het werk te zetten, maar door deze website is de zaak in beweging gekomen. He probleem is op een zeer nette wijze opgelost. Ik ben weer een blij mens.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert-Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen