Klacht T-Mobile Mobiel: Beltegoed kwijt bij overgang van Flex naar Stel Samen & Stel Bij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136702
Gebruiker
Ole
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Deze week heb ik bericht ontvangen van T-Mobile dat het Flex abonnement wordt omgezet naar Stel Samen & Stel bij. In principe geen probleem echter het tegoed op dit abonnement zal verdwijnen na omzetting. In mijn geval is het tegoed € 226,=. Nu heeft het nieuwe abonnement goede voorwaarden: gratis bellen en SMS in Nederland en 120 belminuten buitenland voor € 7,50. Maar mijn opgebouwde tegoed is weg. De klantenservice heeft dat ook bevestigd maar ze wezen op de voordelen van de nieuwe contractvorm. Het voordeel geldt echter voor iedereen die overstapt. Of je nu € 0,50 tegoed hebt of zoals in mijn geval € 226,=. Ik begrijp dat T-Mobile geen geld gaat uitkeren. Maar kan ik het tegoed niet inzetten voor een nieuw toestel bijvoorbeeld? Dat moet toch mogelijk kunnen zijn? Maar nee zeggen ze bij T-Mobile wij zijn streng in deze.

Hoor graag van u.

jgbrostrom@ziggo.nl

De oplossing

Geld terug of een gratis telefoon t.w.v beltegoed

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Brostrom,

    Wij hebben u zojuist telefonisch uitleg gegeven over de wijziging van uw abonnement. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Ole
    Datum
    T-mobile doet helaas niks voor zijn vaste klanten.
    Je word gebeld door een medewerker die ook niks kan betekenen.
    Een leidinggevende krijg je ook niet aan de lijn
    Wederom teleurstellend wat T-Mobile doet
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Brostrom,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Ole
    Datum
    T-Mobile neemt zijn klanten niet serieus .
    Zeer teleurstellend dat je iets betaald/spaart en
    vervolgens dit je word afgenomen.
    En er geen compensatie voor terug krijgt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ole
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen