Opgelost door T-Mobile Mobiel: Verlenging abonnement T-mobile met 2 jaar (!) zonder mijn toestemming.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 20760
Gebruiker
Marjolein de Vries
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn contract bij T-mobile zou 11 januari 2013 aflopen. Aangezien ik in mijn eigen woonomgeving zeer slecht bereik heb met T-mobile, wilde ik graag overstappen naar een andere provider. Dus heb ik eind 2012 een nieuw contract afgesloten bij Vodafone. BIj het aanvragen van nummerbehoud, bleek ineens dat mijn contract bij T-mobile, ZONDER MIJN TOESTEMMING EN MEDEWETEN met 2 jaar (!) was verlengd tot januari 2015! Ook was er nog eens geregistreerd dat het abonnement met een I-phone betrof. Ik zou dus ook nog een I-phone in mijn bezit hebben volgens T-mobile. Verschillende keren bij een T-mobile shop langsgegaan en meerdere keren de klantenservice gebeld in de hoop dat dit mysterie zo snel mogelijk zou worden opgehelderd en beeindigd. Inmiddels ben ik 5 weken en vele beloftes verder, maar is er nog niets gebeurd. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. De betreffende fraudeuze medewerker uit de T-mobile shop in Leeuwarden (waar ik destijds eens ben binnengelopen om te vragen wanneer mijn abonnement precies zou aflopen en wat mijn belgedrag was) houdt stug vol dat ik wel degelijk een nieuw contract heb afgesloten, ondanks dat ik niets heb getekend. Ik heb het tijdens dit gesprek zelfs nog gehad over het slechte bereik van T-mobile en het willen overstappen. Wordt het personeel van de T-mobile shop soms betaald op provisiebasis? Het lijkt er wel op! Fraude! Ondertussen incasseert T-mobile maandelijks mijn abonnementskosten. Storneren heeft geen zin, want dan ben ik straks ook nog eens mijn telefoonnummer kwijt en die wil ik nou juist WEL behouden...

Ik ben T-mobile meer dan zat! Wat een slechte service om zo met klanten om te gaan!

Hopende dat er met het lezen van dit bericht WEL iets met mijn klacht wordt gedaan.

Marjolein de Vries

De oplossing

Ik wil dat mijn contract zo snel mogelijk wordt beeindigd en dat mijn abonnementskosten met terugwerkende kracht vanaf 11 januari 2013 (einddatum contract) worden terugbetaald.
Het verschil in kosten tussen het afsluiten van mijn nieuwe contract met nieuwe telefoon bij Voadafone eind december 2012 en op het moment van het weer opnieuw kunnen afsluiten (als dit is afgehandeld en mijn contractdatum is beeindigd en nummerbehoud weer opnieuw kan worden aangevraagd) wil ik ook gecompenseerd krijgen.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Vries, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Vries,Telefonisch hebben wij u niet meer kunnen bereiken, daarom hebben wij u een e-mail bericht gestuurd over uw klacht.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Marjolein de Vries
    Datum
    Na het plaatsen van mijn klacht op klachtenkompas, twitter en facebook, heeft T-mobile dit keer WEL snel gereageerd en het probleem opgelost. Mijn contract is ontbonden, mijn nummer vrijgegeven en heb een schadevergoeding van 50 euro aangeboden gekregen ter compensatie van de langere, onterechte abonnementsduur. Het kan dus wel! Lang leve de social media!
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Vries, Wij zijn blij dat u tevreden bent over de afhandeling.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    Marjolein de Vries
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjolein de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen