Opgelost door T-Mobile Mobiel: 2 dingen regelen te moeilijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51568
Gebruiker
Hvh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil 3 mnd voor het einde van mijn abo een nieuw nummer omdat mijn oude nummer prepaid moet worden ivm overname van mijn salon waar ook dat nummer aan gekoppeld is... Nu ik kan een nieuw nummer krijgen maar dan vervalt het oude of ik kan het oude nummer berhouden en de rest van mijn abo afkopen ? Dit wil ik niet ? Ik wil en een nieuw nummer opijn abo en het oude nr van mijn salon behoude

De oplossing

Graag oud nummer behoude en nieuw nummer op abo

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Hvh
    Datum
    Klacht ingediend binnen een paar dagen klacht opgelost door Tmobile heel erg blij mee bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hvh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen