Klacht T-Mobile Mobiel: 3190-NetSize-300

Klachtnummer
# 117630
Gebruiker
kroon
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Er wordt zomaar 3x € 2.48 bij zoon afgeschreven. ik ga er niet akkoord mee terwijl hij niks van weet .

De oplossing

terug betalen

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kroondijk,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kroondijk,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    kroon
    Datum
    Ik wacht op telefonisch kontact. S morgens gelieve niet ivm met werk
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kroondijk,
    Wij hebben u per e-mailbericht voorzien van een antwoord. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen