Opgelost door T-Mobile Mobiel: 4239 SMS fraude

BJScholte

4239 schrijft al geruime tijd forse bedragen af op de factuur van mijn minderjarige dochter via gefingeerde SMS diensten.

Ik heb inmiddels zelf alle SMS betalingsdiensten geblokkeerd, mijn klacht via een chat en een klachten formulier bij T-mobile gedeponeerd.

Ik krijg het formele argument terug dat wanneer je ' toestemming ' hebt gegeven T-mobile niets kan doen. Die toestemming bestaat uit een ongewild klikje op een foute plek. T-mobile weet dat best en kent ook de boosdoeners heel goed maar er wordt niet tegen opgetreden. (zie ook te talloze klachten op internet)

Ik ben van mening dat T-mobile malafide bedrijven moet blokken en de gebruikers actiever moet waarschuwen. Waar T-mobile dat niet doet zoals in dit geval is ze als 'klantvriendelijk' servicebedrijf in gebreke en moet de schade vergoeden.

T-Mobile
    Geachte heer Scholten,

We zien dat u in de tussentijd het onderzoeksformulier voor derde partij diensten al heeft ingevuld.

Wij hebben naar van dit formulier uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

T-Mobile Klantenservice
    BJScholte
    Ik zie de behandeling van mijn individuele klacht met belangstelling tegemoet, maar het gaat me in dit forum om de vraag waarom T-Mobile geen preventieve onderneemt om hun klanten te beschermen tegen dit soort praktijken en lachtoffers zo dwingt om in een zwakke positie (ja moet je maar opletten he) individueel te klagen. Daar heeft T-Mobile blijkbaar wel tijd en geld voor (ja dat is geld van de klanten dat binnenkomt via SMS diensten, we snappen het wel, maar het is Onrechtmatig
    T-Mobile
    Geachte heer Scholte,

T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen en opgelost. We hebben u per e-mail bericht.

Graag vernemen we van u of uw klacht naar tevredenheid is oplost. Indien dit het geval is, willen we u vriendelijk vragen om uw klacht af te sluiten.

Klantenservice T-Mobile
    BJScholte
    mijn individuele klacht is snel en goed afgehandeld, hulde. Echter zou ik graag zien dat T-Mobile frauduleuze SMS diensten op tijd blokt (dat bespaart zowel T-Mobile als ons klanten een hoop gedoe.

BJScholte

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?