Opgelost door T-Mobile Mobiel: 4G voor thuis onvoldoende internet minuten. was miskoop

content Opgelost
simon blanken

Ik had een abonnement T-Mobile thuis , echter na 2 modems 4 monteurs en een bezoek van KPN monteur was het probleem niet verholpen. 4G voor thuis was de oplossing 4 kinderen en 1 volwassenen 24/7 gamen internet facebook, noem het maar op..super geen probleem 4g voor thuis is het voor U.. monteur alles netjes geplaatst, nieuwe apparatuur kan begin even niet goed werken , update enz...ok geen probleem..10 dagen prima geen probleem, daarna begon het, geen beeld geen of stotterend internet, regen sneeuw was de boodschap..nu is alles weg en mooi weer, maar probleem blijft..melding na een aantal dagen u heeft u bundel gebruikt , wachten op de volgende bundel, of elk uur 5mb opladen...dit was mij niet verteld, anders was ik nooit begonnen aan dit abonnement. ik kan praten als brugman, maar dit is het en dit blijft het.. Ik kon geen voorwaarde inzien bij de bezorger, 1 was slecht weer 1.5 m afstand tekenen id controle 1 cent pinnen en snel naar de volgende..ook de prijs die aangepast zou worden is niet gedaan. kunt u dat even zwart op wit laten zien? hoe gaan we dit oplossen er is een 4G aangesmeerd waar ik 14 dagen per maand wat mee kan. en regel meer personeel. wachttijd 30 tot 45 minuten is schandalig.

gewoon regelen dat ik het internet krijg wat beloofd is door de dienst thuis die mijn contract heeft beëindigt en mobiel de persoon die mij het pakket heeft geleverd .

simon blanken
    T-Mobile heeft tot op heden nergens op gereageerd
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant.

Bedankt voor het gesprek van zojuist. Zoals overeengekomen heb ik u een bevestigingse-mail gestuurd van het gesprek dat wij zojuist hebben gevoerd.
    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten
    T-Mobile klantenservice

simon blanken
Goed gesprek, en oplossing gevonden

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?