Opgelost door T-Mobile Mobiel: 4x SMS kosten ongevraagd berekend

Op 1aug 2015 brengt T Mobile 4x 2,48 in rekening voor SMS van afz 6030
Deze kosten svp terug betalen en berichten en activiteiten van smsgc.nl blokkeren en stop zetten.
Afmelden schijnt niet te helpen want vandaag 15 aug , weer 3 berichten van 6030 ontvangen .

Dat T.Mobile zo snel mogelijk de berichten van 6030 blokkeert en kosten terug boekt svp.

Beste meneer Peters,

De betreffende kosten zijn van een smsdienst, waarvoor u zich heeft aangemeld door middel van het versturen van een sms naar dit nummer. U krijgt daarna een sms terug van deze service provider, niet T-Mobile, waarin wordt aangegeven hoe u zich weer af kunt melden. Ik zou graag willen weten op basis waarvan u van mening bent dat T-Mobile u deze kosten zou moeten vergoeden?
    U geeft aan dat afmelden niet schijnt te werken, heeft u dit volgens de instructie in de eerste sms van 6030 geprobeerd?

Daarnaast wil ik u erop attenderen, dat u voor dit soort vragen de klantenservice van T-Mobile kunt bellen. Onze medewerkers kunnen u dan alle uitleg geven die u nodig heeft. Ik zag dat u nog geen direct contact heeft gezocht met de klantenservice T-Mobile en wil u graag laten weten dat de medewerkers klaar zitten om u te helpen.

Franspeters
    T Mobile heeft gereageerd en ik zal, wanneer de eerstvolgende afrekening komt met onterechte afrekeningen, rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van T Mobile want op 15 augustus zijn er weer sms berichten verstuurd. Wel is het stopzetten van berichten van 6030 gelukt dus daar wacht ik dan ook of dat inderdaad is gelukt.
    Beste meneer Peters,

Ik wil u heel graag helpen maar diensten, die door een klant aangevraagd worden, die betaalde diensten blijken komen voor rekening van de klant mits de service provider zich niet aan regels (code of conduct) hiervoor heeft gehouden.

Beste meneer Peters,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Franspeters
    T Mobile heeft een correcte oplossing gegeven zodat mijn probleem/klacht de wereld uit is.

Franspeters

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?